Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Slarv slarv...

Av Pernilla - 1 april 2009 21:18

Ja då ser jag igen att jag har slarvat som bar den med min blogg...

Har inte skrivit på några veckor nu men ja ha bara inte orkat göra det å sen så har jag inte haft så mkt att skriva om...

Men nu mår jag lite bättre men är så grymt trött men men...

Så ska skriva ner lite i varje fall=)haha

Så att ni läsare får något att läsa nu i April i Varje fall=)

I måndags så behövde jag sådan dära egen tid för mig själv och då åkte jag till Kalmar och Shoppade lite en hel dag det avr verklgien behövligt med en helt å håller ego dag med sej själv..

Så nu mår ja bra i sinnet igen och ha lagt allt gammalt bakom mej å ha nya krafter igen...

Shoppade en hel del elle nja lite två par byxor å sen lite linnen å ett opar tygskor nu till våren och sommaren..

Så nu är jag rustad inför våren fattas bara en vår jacka men det får man köpa sen när man har råd..
Somnade som en gris sen när jag kom hem å sov till elva igår det var mycket skönt att sova men sen blev ja trött igen och sov på eftremiddagen en timme..

Igår så hände det annars inte så mkt joo förresten klart att det gjorde..

Hämtade mosters lilla troll på dagis igår så det var moster å systerdotterdag igår med mycket lek uta nästan 3timmar var vi ute och sen köpte vi glass så hon var glad...

Sen när vi kom hem kollade vi på barnprogram sen var det dax för henna att på med pyjamasen och nattas och hon somnade som en gris..

Gör hon för det mesta när moste natta henne=)hehe

Men dte var en mycket trevligt dag igår...

Idag så har dte inte hänt så mycket...Försökte plugga lite innan man kännet att jag inte orkar har ingen motivation längre känner jag..

Men ska ta tag i det imån för dte måste jag göra har ju tenta på lördag så....

Varit ute i den varma och sköna vår vädret idag med såå skönt med lite sol vårår värme nu..

Hoppas våren är här för att stanna..

En kvälls promenad har det oxå blivit med lillan å lillsissen blev att vi köpte glass få ju passa på nu när det är fint väder och super skönt ute=)hehe....

Hoppas vädret blir lika fint imån då blir det en långpromenad har jag bestämt mej för...

Nä nu skaja lägga mej i soffan är trött fast ja sov mellan fyra och halv sex idag...

Men men så är dte ibland...


Nu har ni mina läsare fått lite att läsa och jag ska försöka att skriva lite mera nu under April månad än förra månaden då var jag verklgien dålig pådet..

Få ta å skärpa mej....


Ha det bäst alla..

Kramar på er



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 9 april 2009 13:14

Som vanligt så har jag faktiskt inte orkat skiva i min blogg igen börjar bli riktigt ur usel på att skriva blogg.. Men mår man som sagt inte så bra å är sängliggande vissa dagar så går det bara inte att sätta sej i skriva i bloggen det är helt omöjli...

Av Pernilla - 23 mars 2009 10:18

Ja har ännu en ny vecka börjat... Det är hemskt vad veckorna går fort och att inte tala om helgerna... Idag så börjar min lång ledighet från skolan..Skönt.. Har man tid att göra allt här hemma som man inte hunnit med dom senaste veckorna när man vari...

Av Pernilla - 21 mars 2009 17:51

Ja då har man slarvat med bloggen igen eller ja slarvat och slarvat jag har helt enkelt inte hunnit med att skriva någon blogg denna veckan har varit så stressigt... Men nu har ja all tidi världen är ledig två veckor från skolan så nu ska här med blo...

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:55

Detta är en låt som ja verkligen tycker är bra...Gillar både henne å hennes röst=)...   http://www.youtube.com/watch?v=qLDALdsSbmg&feature=PlayList&p=9B9FB492A4F26BDA&index=0&playnext=1     http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg&feature=PlayList&...

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:35

Ja idag så är det Tisdag å ännu en ny vecka ha börjat.... Igår så var jag i skolan och hade en väldogt intressant föreläsning... Sen så var ja så duktig igår att ja sökte till Höstterminen oxå till universitetet.. Känner mej rikigt duktig... Sen idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards