Alla inlägg den 9 april 2009

Av Pernilla - 9 april 2009 13:14

Som vanligt så har jag faktiskt inte orkat skiva i min blogg igen börjar bli riktigt ur usel på att skriva blogg..

Men mår man som sagt inte så bra å är sängliggande vissa dagar så går det bara inte att sätta sej i skriva i bloggen det är helt omöjligt...

Men idag så orkar ja skriva lite i varje fall..

Mår väl fortfarande dåligt men diag är dte mkt värre än alla andra dagar...

Ha spytt två ggr mina tabletter hjälper inte och ja har fått andra tabletter så hoppas dom hjälper=)...

Är yr å konstig med så hölll på att svimma i duchen idag men tur ja inte gjorde det då ja 'r hemma sj:(buuhhhuuu..

Men ikväll kommer äntligen älsklingen hem:)..

Nä nog om mej


Igår så var jag  i skolan för första gången på länge och det gick rikigt bra faktiskt men va ganska så trött sen  när ja kom hem så det va skönt att lägga sej på soffan och sova lite;)hahah..


Idag så är det påsk eller ja skärtorsdag och det händer nog inte så mycket mera än att jag bara ska ta det lugnt...

Imån så är det påskmiddag nere hos mamma som gäller ska bli mycket trevligt att umgås lite med sina syskon och övriga familjen=)....


Nä nu orkar jai nte skriva mera men ni få hadet bäst alla=)

Få se när ja orkar skriva nästa gång=)..


GLad påsk på er....


XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards