Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Lite funderingar....

Av Pernilla - 9 mars 2009 17:51

Hmm...Ser igen att ja inte skrivt på länge....

Nu får jag verkligen ta och skärpa mig när det gäller att skriva i bloggen...

Kan ju inte låta det går veckor innan ja skriver igen....

Händer så mycker vissa dagar och sen glömmer man skriva och sen när man ska skriva blogg så har man glömt bort det då man inte sätter sig ner direkt och skriver det...

Skäms på mig...

Men få försöka att bättra på mig när det gäller den saken så att mina läsare har något att läsa när dom går in på min sida...


Ja ni undrar säkert vad jag menar med min överskrift på dagens blogg..

Jo det är nämligen så att jag har börjat fundera lite nu ihelgen och sen förra veckan på dom "tråkiga" föreläsningarna jag har haft då man sitter i sina egna tankar om vilka som verkligen är en riktiga väner som man verkligen kan lita på och som man vet ställer upp för en som man stället upp för dom....

Sen så vilka som man verkligen kan prata om allt med som samtidigt inte säger det vidare...

Hmm...Har tänkt och tänkt och det har gjort att jag kommit fram till en hel del vilka som verkligen finns där för mig som ja skulle finnas för dom och vilka som jag verkligen kan lita på och som ja vet inte sviker mig.....

Så detta har gjort att jag verkligen "sållat" bort en massa människor ut ur mitt liv som ja vet jjag inte pratar med elle som jag vet att jag inte kan lita på eller som ja vet baar yttnytjar ens vänskap man ställer upp mot dom men får inget tillbaks...

Detta har också resulterat i att jag har raderat en hel del nummer från min tele alltså dom personerna jag aldrig pratatr med elle pratat med på ett haövår har också rensat på min msn idag också och nu känns det rikigt bra...

Som om en tegelsten lossnat från mina axlar...


Det finns en speciell vänn som jag har haft i mitt liv i många år nu snart säkert 8år elel något sådant det är du Camilla...

Du är en helt underbar person och jag vet att jag kan lita på dig och du vet att så som ja sätäller upp för dig ställer du upp för mig...

Jag vet att jag kan prata om allt med dig gumman och vi har alltid roligt när vi hittar på saker eller är ute och dansa med "vår"

 gubbe på Seghalla ;)hahahh...

Mycket kärlek till dig gumman du är en del av mitt liv...

Yack för att ja får vara din vänn...Bättre vänn finns inte ja vet att jag kan lita på dig till 100%....<3


Sen så har vi min underbara lillsiss....Hon har en speciell plats i mitt hjärta..

Jag vet att så som ja ställer upp för din ställer du upp för mig sen när jag behöver...Jag vet att jag kan lita på dig och vi finns där förvarandra när vi behöver hjälp elle bara ett stöd elle bara umgås lite...

Tack för att du finns lillsissen bättre lillsiss finns inte<3Älskar dig och Lillan<3


 

Det är personer som verkligen betyder något för mig..

Har jag glömt någon så får ni hojta till så skriver jag upp er oxå;)...

Nä nu orkar jag inte att skriva mera måste plugga till mina tentor som jag har snart:(...


Men ha det bäst alla och ta hand om er och era nära och kära...


Tack än en gång att ni mina underbara människor finns i mitt liv mycket kärlek till er<3massor av kramar till er...








 
 
glitzy

glitzy

10 mars 2009 21:01

jag har ju ingen ros:) tack för att du gillade stjärnorna. jag har en tattoo på alviska och en till som är en rosett. men ingen ros:)

http://glitzybloggen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 9 april 2009 13:14

Som vanligt så har jag faktiskt inte orkat skiva i min blogg igen börjar bli riktigt ur usel på att skriva blogg.. Men mår man som sagt inte så bra å är sängliggande vissa dagar så går det bara inte att sätta sej i skriva i bloggen det är helt omöjli...

Av Pernilla - 1 april 2009 21:18

Ja då ser jag igen att jag har slarvat som bar den med min blogg... Har inte skrivit på några veckor nu men ja ha bara inte orkat göra det å sen så har jag inte haft så mkt att skriva om... Men nu mår jag lite bättre men är så grymt trött men men... ...

Av Pernilla - 23 mars 2009 10:18

Ja har ännu en ny vecka börjat... Det är hemskt vad veckorna går fort och att inte tala om helgerna... Idag så börjar min lång ledighet från skolan..Skönt.. Har man tid att göra allt här hemma som man inte hunnit med dom senaste veckorna när man vari...

Av Pernilla - 21 mars 2009 17:51

Ja då har man slarvat med bloggen igen eller ja slarvat och slarvat jag har helt enkelt inte hunnit med att skriva någon blogg denna veckan har varit så stressigt... Men nu har ja all tidi världen är ledig två veckor från skolan så nu ska här med blo...

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:55

Detta är en låt som ja verkligen tycker är bra...Gillar både henne å hennes röst=)...   http://www.youtube.com/watch?v=qLDALdsSbmg&feature=PlayList&p=9B9FB492A4F26BDA&index=0&playnext=1     http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg&feature=PlayList&...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards