Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Vår??

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:35

Ja idag så är det Tisdag å ännu en ny vecka ha börjat....

Igår så var jag i skolan och hade en väldogt intressant föreläsning...

Sen så var ja så duktig igår att ja sökte till Höstterminen oxå till universitetet..

Känner mej rikigt duktig...

Sen idag såå är det grymt härligt väder ute...

Känns verkligen som att det börjar bli vår nu...Det är soligt å fint men dock så blåser det kallt men det är härligt ute ändå...

Annars idag så händer det inte så mkt här hemma förutom att ja ska plugga till tentan som jag har på Lördag klockan nio på morgonen å det känns pissigt på en lördag men ja det är ju omtenta så...Men ändå..

Men som sagt det är bara att åka in och göra tentan och se glad ut...


Nä nu ska ja fortsätta dona och plocka lite..

Nu är det inte så långt kvar tills vi flyttar=)hehe..


Men ha det bäst alla å ta hand om er=)


Kramar

 
 
madde

madde

18 mars 2009 14:13

strålande sol som ger en massa energi*allt bra idag?

http://mrsmaddy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 9 april 2009 13:14

Som vanligt så har jag faktiskt inte orkat skiva i min blogg igen börjar bli riktigt ur usel på att skriva blogg.. Men mår man som sagt inte så bra å är sängliggande vissa dagar så går det bara inte att sätta sej i skriva i bloggen det är helt omöjli...

Av Pernilla - 1 april 2009 21:18

Ja då ser jag igen att jag har slarvat som bar den med min blogg... Har inte skrivit på några veckor nu men ja ha bara inte orkat göra det å sen så har jag inte haft så mkt att skriva om... Men nu mår jag lite bättre men är så grymt trött men men... ...

Av Pernilla - 23 mars 2009 10:18

Ja har ännu en ny vecka börjat... Det är hemskt vad veckorna går fort och att inte tala om helgerna... Idag så börjar min lång ledighet från skolan..Skönt.. Har man tid att göra allt här hemma som man inte hunnit med dom senaste veckorna när man vari...

Av Pernilla - 21 mars 2009 17:51

Ja då har man slarvat med bloggen igen eller ja slarvat och slarvat jag har helt enkelt inte hunnit med att skriva någon blogg denna veckan har varit så stressigt... Men nu har ja all tidi världen är ledig två veckor från skolan så nu ska här med blo...

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:55

Detta är en låt som ja verkligen tycker är bra...Gillar både henne å hennes röst=)...   http://www.youtube.com/watch?v=qLDALdsSbmg&feature=PlayList&p=9B9FB492A4F26BDA&index=0&playnext=1     http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg&feature=PlayList&...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards