Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Pernilla - 15 februari 2009 14:04

I fredags så åkte Chrille och jag in till växjö för att fira han syster som fyllde 21år.....

Rikigt trevligt hade vi med rikigt god mat och många roliga skratt och diskussioner blev det....

Eftrerättne var oxå väldigt god fast åt ju bara vanilj glassen men det var gott...

Kom hem rätt så tidigt va väll runt elva tiden då damp man i sängen och somnade som en gris...


Igår så var det alla hjärtansdag och vi hade en mycket lyckad kväll måste ja säga...

Jag Chrille lillsissen och Jim åkte in till stan på eftremiddagen för att äta på Hong Kong och det var rikigt gott men ack så mätt man blir när man äter där..

Efter vi hade ätit färdigt och så så tillkänna gav jag och Chrille för min lillsiss och jim att vi skulle förlova oss...

Din min var rätt roligt lillsissen=)hehe..

Helt paff blev du när vi tog fram ringarna;)..

Men tyvärr så måste jag åka in och byta min ring då jag fått en förliten storlek på min tydligen...

Så irriterande.....Den passade och allt när vi beställde dom men sen igår så fick ja på mig den men den klämmer som fasen och sen så får jag inte av mig den...

Så få åka in imån och kolla det dära...

Men det löser sig det oxå...

Men det är alltid roligt att överraska...

Sen så bar det av till bion och där så kollade vi på valkyria men det var ingen bra film....

Den var seg dragen och det hände inte så mycket i den..

Men vi hade trevligt ändå...


Idag är det söndag och då händer det inte så mycket..

Ska kurera mig från min förkyldning som blivit värre...

Inte alls kul..

Så ska bädda ner mej i sofan sen och kolla på tv och äta godis...


Tack Tezz å Jim för en lyckad och trevligt kväll igår=)...


Ha det bra alla å ta hand om er..


Kramar



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards