Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Trevlig dag på stan...

Av Pernilla - 11 februari 2009 20:47

Idag så har jag varit i stan hela dagen med min underbara vänn Camilla...

Super kul hade vi och ojojoj vilket shoppingbegär vi hade att mätta idag...

Som sagt man bruakr aldrig hitta nåt när man ska åka in till växjö för att shoppa men ojdå vad fel både ja å millan hade om den saken idag..

Vi hittade rätt mycket både kläder och skor idag....

Vi började på skopunkten med att prova en massa skor inna vi bestämde oss för vilka vi skulle ha elle vilka som passa oss eller inte....

För min del så blev det två stycker super snygga stövlar som jag är kanon nöjd med och ett par gympa skor...

Brukar aldrig hitta skor när ja ska ha det men idag hitatde jag faktiskt det så det var nog meningen med att ja skulle ha dom....

Sen så begav vi oss ner till stan....

Vi gick på Hm och när man kom in där så stack dom ett rabattkort i näven på en och då var man ju tvungen att hitta något för att kunna använda det...
Så då fick det bli tre linnen och som vanligt när jag och Camilla ska shoppa tillsammans så lyckas vi alltid köpa något likadant och idag så blev det 3plagg som vi köpte likadat...

Två linnen och en super snygg klänning...

Sen så gick vi till gina för att vi ville hitta något snyggt och ha på oss på lördag....

Och oj vad vi hittade fina klänningar där...

Vi hittade en blå som vi givetvis köpte lika dan;)hehe

Den var både super snygg å super skön att ha på sig och oj vilken snygg figur man fick i den ;) Sexigt gumman;)

Sen så hade ja tänkt att köpa en vit klänning som oxå var hur snygg som helst å satt hur bra som helst men ska in och köpa den imån=) Förlåt gumman blir likadan som din men känner att ja bara måste ha den;)

Sen så köpte ja en anna klänning också och även den satt som en smäck på kroppen...

Super duper näjd är jag med mina köp idag verkligen=)....

Sen bestämde vi oss för att ta en fika på askelyckan och fy fasen va det var skönt att sätta sej efter att gått på stan och gott med en fika var det också=)......

Nä som sagt idag så hade man shoppingbegär och det var skönt att stilla det lite....

Man brukar ju som sagt inte hitta nåt i Växjö men idag vet jag inte rikigt vad det var som gjorde att man gjorde så många bra köp....

var väll antagligen för att man inte va inställd på att man *måste hitta något* utan man bar gick in i affären och så hittade man det...


Tack för en stuper trevlig och rolig dag på stan idag Camilla=)

Du är en underbarvänn tack för att du finns<3

Vi träffas tyvärr inte så ofta men när vi väl gör det så har vi mycket att prata om och vi har roligt ihop...

Få se te att träffas lite oftare....


 
 
Camilla

Camilla

11 februari 2009 22:13

Tack själv babie,
måste göras om (: får inte ta så lång tid mellan ggr. Jaa köp den ;P du vet vad jag sa om den .. haha. (: Me like you ! Pusss

http://camillagunnarsson.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

16 februari 2009 22:50

Awwww, Så himla gulligt! OCH GRATTIS GUMMAN

http://Hannafors.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 9 april 2009 13:14

Som vanligt så har jag faktiskt inte orkat skiva i min blogg igen börjar bli riktigt ur usel på att skriva blogg.. Men mår man som sagt inte så bra å är sängliggande vissa dagar så går det bara inte att sätta sej i skriva i bloggen det är helt omöjli...

Av Pernilla - 1 april 2009 21:18

Ja då ser jag igen att jag har slarvat som bar den med min blogg... Har inte skrivit på några veckor nu men ja ha bara inte orkat göra det å sen så har jag inte haft så mkt att skriva om... Men nu mår jag lite bättre men är så grymt trött men men... ...

Av Pernilla - 23 mars 2009 10:18

Ja har ännu en ny vecka börjat... Det är hemskt vad veckorna går fort och att inte tala om helgerna... Idag så börjar min lång ledighet från skolan..Skönt.. Har man tid att göra allt här hemma som man inte hunnit med dom senaste veckorna när man vari...

Av Pernilla - 21 mars 2009 17:51

Ja då har man slarvat med bloggen igen eller ja slarvat och slarvat jag har helt enkelt inte hunnit med att skriva någon blogg denna veckan har varit så stressigt... Men nu har ja all tidi världen är ledig två veckor från skolan så nu ska här med blo...

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:55

Detta är en låt som ja verkligen tycker är bra...Gillar både henne å hennes röst=)...   http://www.youtube.com/watch?v=qLDALdsSbmg&feature=PlayList&p=9B9FB492A4F26BDA&index=0&playnext=1     http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg&feature=PlayList&...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards