Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Jaha,,,

Av Pernilla - 25 februari 2009 19:57

Ja då är det redan Onsdag och snart så har ännu en vecka gått och snart helg...

Idag så har jag varit i Växjö en sväng köpt tangentbord till min nya dator och sedan ett spel som jag skulle installera men det gick inte så få vänta till Chrille kommer hem så får han hjälp mig...

Var och kollade när min ring kommer också och j*vla kärring få vänta två j*vla veckor till..Så föbannad bli jag så läng tid ska det inte ta att töja en ring...SÅÅÅÅÅ DÅLIG STIL!!!!!

Kommer aldrig mera att beställa något elle köpa något på guldfynd mera å inte Chrille heller för den delen....men men..


Annars idag så har det inte hänt så mycket...

Ska ut på Lördag i varje fall me Sara....

Kommer bli kul va ett tag sen man va ute nu så kan behövas komma ut lite och träffa lite folk....

Har ju varit sjuk så har ju inte kunnat mår forfarande inte så bra alltså huvudet men ja kan ju inte bara sitta hemma å dega och vara sjuk måste göra något för att tänka på annat...

Men snart är det dax för huvudröntgen den 6Mars inte så längt kvar nu...

Börjar bli lite nervös inför den...


Imån så ska ja in med Chrilles å min lillkisse till Djursjukhuset...

Lille Simone ska kastreras:( Stackarn...Så nu så går hon på fasta sen klockan 18.00 nu ikväll och hon få bara dricka vatten så hon lär skrika lite inatt ha ja en känsla av då hon är van vid att när vi gå och lägger oss så vet hon att hon får mat och sen när vi går upp så vet hon också att det är mat dax....

Så hon lär vara sååå hungrig hela natten..

Hoppas denna natten går fort....Tycker inte om att se lilla Simone "lida"..

Men imån så lär hon bara sova hela dagen efter operationen...


Nä nu ska ja sätta mej framför tvn och bara slappa och vänta på att min älskling ska komma hem=)

Uch sover så dåligt på nätterna när han inte är hemma inatt ahr ja typ vaknat 100ggr minst...

Men när han är hemma så sover jag som en gris;)....


Men ni få ha det gött alla å ta hand om er...


Kramar på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 9 april 2009 13:14

Som vanligt så har jag faktiskt inte orkat skiva i min blogg igen börjar bli riktigt ur usel på att skriva blogg.. Men mår man som sagt inte så bra å är sängliggande vissa dagar så går det bara inte att sätta sej i skriva i bloggen det är helt omöjli...

Av Pernilla - 1 april 2009 21:18

Ja då ser jag igen att jag har slarvat som bar den med min blogg... Har inte skrivit på några veckor nu men ja ha bara inte orkat göra det å sen så har jag inte haft så mkt att skriva om... Men nu mår jag lite bättre men är så grymt trött men men... ...

Av Pernilla - 23 mars 2009 10:18

Ja har ännu en ny vecka börjat... Det är hemskt vad veckorna går fort och att inte tala om helgerna... Idag så börjar min lång ledighet från skolan..Skönt.. Har man tid att göra allt här hemma som man inte hunnit med dom senaste veckorna när man vari...

Av Pernilla - 21 mars 2009 17:51

Ja då har man slarvat med bloggen igen eller ja slarvat och slarvat jag har helt enkelt inte hunnit med att skriva någon blogg denna veckan har varit så stressigt... Men nu har ja all tidi världen är ledig två veckor från skolan så nu ska här med blo...

Av Pernilla - 17 mars 2009 14:55

Detta är en låt som ja verkligen tycker är bra...Gillar både henne å hennes röst=)...   http://www.youtube.com/watch?v=qLDALdsSbmg&feature=PlayList&p=9B9FB492A4F26BDA&index=0&playnext=1     http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg&feature=PlayList&...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards