Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Pernilla - 12 mars 2009 19:34

Det är inte utsidan som räknas...
Alla får rynkor, hängpattar och grått hår en dag...
Det är ingen anledning till att tro att man kommer ifrån det....
För det kommer även hända en supermodell....
Alla säger att ungdomar är så fina.....
och då menar dom utan smink!
Nån som fejkar till skönhet kan jag inte kalla vacker..... 

Det är förjävligt att det ska behöva bli så som det har blivit i samhället idag där Zize Zero är innne och att det inte finns några kläder för oss med lite kurvor....T.e.x BikBok kan man inte gå in i det är till för dom som är smala....
Att vissa tjejer trycker upp pattarna framför kameran för att få killarna på fall, eller gör en pattförstoring bara för att dom tror att der är vad alla killar vill ha...
Kallar ni det äkta skönhet????
Det gör inte jag i varje fall!!!

Är stolt över min kropp och mina kurvor jag har oki att man ahr några kilon till övers men ja är stol ändå för min sambo tycker om mej prcis som jag är sen så skulle ja inte passa i en smal kropp!!!!

Av Pernilla - 12 mars 2009 19:30

Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, jag har aldrig känt så här för någon annan än just dig. Du är det bästa som hänt mig. Varje gång jag tänker tanken på att förlora dig så rullar tårarna på kinden. Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta min prins...<3

Av Pernilla - 12 mars 2009 17:20

Idag så är det Torsdag och en seg sådan...

Har inte hänt så mycket idag men jag har i varje fall börjat plugga lite till tentan som är nästa Lördag...Segt:(....


Sen idag så har jag börjar rensa ut ur skåpen lite och börjat packa ner sådant som vi inte använder...

Vi flyttar ju om en månad så det börjar bli dax att packa lite och sen så är det skönt med lite utrensning när man ändå är igång...

Blää imån är det skolan igen och mera plugg men ja få hoppas dagen går fort...


Nä nu orkar ja inte sitta här mera att skriva ska fortsätta att plocka i ordning lite=)...

Men ha det bäst alla...


Kramar på er alla


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards