Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Pernilla - 15 mars 2009 14:53

Ja då har ännu en helg gått och redan söndag...

Det är hemskt vad helgerna går fort dom kommer och dom går...

Ifredags så gjorde ja inte så mkt tog det bara lilla lugna...

Igår så var det lördagsmys hemma hos lillsissen och mkt bus med lillan som gällde med mkc chips=)hehe...

Men det var mycket trevligt så att det var..

Börjar bli eran tur att komma hem te oss snart ;)thihi...fats nu börjar det ju stå en massa kartongen överallt så det få bli sen när vi flyttat=)....

Det är inte så lönge kvar tills vi ska flytta det känns skönt men fy f*n vad tråkigt det är att packa....men men det måste ju göras det med...

Idag så ahr dte inte hänt så mycket tänkte och rensa ut ur mina flytt lådor som ja fick med mig till Chrille när jag flyttade till honom vill ju inte ta med mig för mycket skit när vi flyttar in i trean....

Resten av dagen och kvällen så blir det att bara ta det lilla lugna orkar inte göra så mycket ha blivit så tröt på senaste tiden..

Är nog all stress som man är med om vaarje dag...


nä nu ska ja lägga mej i soffan och dega lite..

Ha det bäst alla å ta hand om er:)


kramar


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards