Alla inlägg under februari 2009

Av Pernilla - 11 februari 2009 20:47

Idag så har jag varit i stan hela dagen med min underbara vänn Camilla...

Super kul hade vi och ojojoj vilket shoppingbegär vi hade att mätta idag...

Som sagt man bruakr aldrig hitta nåt när man ska åka in till växjö för att shoppa men ojdå vad fel både ja å millan hade om den saken idag..

Vi hittade rätt mycket både kläder och skor idag....

Vi började på skopunkten med att prova en massa skor inna vi bestämde oss för vilka vi skulle ha elle vilka som passa oss eller inte....

För min del så blev det två stycker super snygga stövlar som jag är kanon nöjd med och ett par gympa skor...

Brukar aldrig hitta skor när ja ska ha det men idag hitatde jag faktiskt det så det var nog meningen med att ja skulle ha dom....

Sen så begav vi oss ner till stan....

Vi gick på Hm och när man kom in där så stack dom ett rabattkort i näven på en och då var man ju tvungen att hitta något för att kunna använda det...
Så då fick det bli tre linnen och som vanligt när jag och Camilla ska shoppa tillsammans så lyckas vi alltid köpa något likadant och idag så blev det 3plagg som vi köpte likadat...

Två linnen och en super snygg klänning...

Sen så gick vi till gina för att vi ville hitta något snyggt och ha på oss på lördag....

Och oj vad vi hittade fina klänningar där...

Vi hittade en blå som vi givetvis köpte lika dan;)hehe

Den var både super snygg å super skön att ha på sig och oj vilken snygg figur man fick i den ;) Sexigt gumman;)

Sen så hade ja tänkt att köpa en vit klänning som oxå var hur snygg som helst å satt hur bra som helst men ska in och köpa den imån=) Förlåt gumman blir likadan som din men känner att ja bara måste ha den;)

Sen så köpte ja en anna klänning också och även den satt som en smäck på kroppen...

Super duper näjd är jag med mina köp idag verkligen=)....

Sen bestämde vi oss för att ta en fika på askelyckan och fy fasen va det var skönt att sätta sej efter att gått på stan och gott med en fika var det också=)......

Nä som sagt idag så hade man shoppingbegär och det var skönt att stilla det lite....

Man brukar ju som sagt inte hitta nåt i Växjö men idag vet jag inte rikigt vad det var som gjorde att man gjorde så många bra köp....

var väll antagligen för att man inte va inställd på att man *måste hitta något* utan man bar gick in i affären och så hittade man det...


Tack för en stuper trevlig och rolig dag på stan idag Camilla=)

Du är en underbarvänn tack för att du finns<3

Vi träffas tyvärr inte så ofta men när vi väl gör det så har vi mycket att prata om och vi har roligt ihop...

Få se te att träffas lite oftare....


=)

Av Pernilla - 8 februari 2009 14:31

Ja då har ännu en helg gått...

Hemskt vad helgerna går fort...om inte på tal om vecko dagarna...

Igår så var jag och Chrille hemma hos Jim och lillsissen å lillan för att käka lite tacos och se på film...

Riktigt trevligt hade vi och många skatt blev det verkligen å godis *orgasmer* haha....Ja frågar är hur man nu kan få det av godis...

Men tessan kunde få det..haha

Nä var rikigt trevlig kväll igår...

Alltid kul att umgås lite det är ju inte så ofta man gör det och man träffas ju tyvärr knappt inget i veckorna så då får man ta vara på den tiden på helgerna istället.....

men dte är alltid trevligt att umgås med lillsissen jim å den mysiga lillan;)...

Har gått och blivit förkyld med så hm...ja undrar om det inte är mosters lilla troll som smittat ner mej...haha...

Men det gör inte var ett tag sen ja var förkyld nu så...


Sen idag så har jag varit och hämtat min katter så nu har jag och Chrille fått tillökning i våran lilla familj...

Lilla moe och simone hur goa katter som helst...


Sen imån så ska vi rinag till vidingehem om våran lägenhet som vi skrivit upp oss på för det verkar som att vi har fått den...

Så få se vad dom säger imån..

Sen imån så ska man rinag till djursjukhuset för att få en kastreringstid till  Moa och lilla Simone...


Nä nu orkar jag inte skriva så mkt mera...
Ska ner till mamma och äta middag nu orkar inte laga mat idag..

Chrille åkte tidigt till jobbet så....


Ha det bäst alla å ta hand om er...


kramar på er 


Av Pernilla - 6 februari 2009 16:29

http://www.youtube.com/watch?v=M_cTASWYqYM


En Rikigt bra låt...Får verkligen igång tankarna...

Av Pernilla - 6 februari 2009 16:11

Igår så var jag å kollade på två helt bedårande katter...

Så söta va dom...

Den ena hette Moa och var 1år och 3månader och den lilla var 6månader och hette Simone...

Helt underbara var dom så nästa vecka så får jag och Chrille tillökning i familjen med två katter....

Känns skönt att ha lite sällskap i veckorna när älsklingen är ibäg och jobba i veckorna och bara är hemma på hlegerna..

Lyckades övertala honom att vi skulle ha två katter och det avr inga problem med det...

Så ihelgen så blir det att köpa lite grejer till katterna och sen lite i vekcna när resten av pengarna kommer...


Något annat posetivt som väntar är att jag och Chrille har satt upp oss på en 3:a så nu väntar vi på att få svar från vidingehem om vi får den eller inte..

Ska bli skönt om vi får den.....Skönt med lite nytt och lite större..

FÅr katterna lite mera plats oxå....

Annars i veckan så ahr dte inte hänt så mkt....

Idag så har jag kännr mej helt okej i huvudet än så länge men ska inte säga för mycket...

Har inte tagit tabletterna idag i varje fall och det känns skönt..

Få se när man behöver ta dom nästa gång..


Sen imån kväll så blir det filmkväll med tacos och lute umgånge med lillsissen lillan och Jim...

Mysigt att umgås lite eftersom man inte typ träffas i veckorna så får man ta vara på den tiden på helgerna istället....


Nä nu ska ja fortsätta kolla på top modell och slöa i soffan...

Sen få man hålal tummarna om lägenheten på måndag om vi får den eller inte..


Ha det bäst alla och ta han om era nära och kära...


*Du finns i mina tankar Jocke*


Kramar på er

Av Pernilla - 3 februari 2009 10:52

Jaha då vaknar man med samam huvudvärk som man haft till och från sen man va på akuten sist...

Det är verkligen inte skön huvudvärk....

För så fort man få ont i huvudet så soyr man inte alls kul...

Hatar att spy men ja som sagt jag kan ju inte styra över min smärta.....

Har haft ont nu och kännt mej konstig i huvudet sen 8.15 idag...

Har tagit mina tabletter som vanligt men ja ont har man endå..

Vill bara få reda på vad det är för fel på huvudet på en...

Orkar inte gå runt å må såhär som jag gör vissa dagar....

Värken kommer lite när den själv vill..

Men ni har jag i varje fall fått en remiss till skiktröntgen iväg skickad och det känns skönt att man har fått det...

Så nu är det bara vänta och se när ett brev dyker upp i brevlådan om när man ska in till växjö och göra sin huvudröntgen så man kan få reda på vad det kan vara för något...

Man är ju givetvis orolig och findera på vad det kan vara eftersom man inte mått såhär innan eller haft så här ont någonsin...

Men ja bara vänta å se när brevet dyker upp....


Å inget från Csn idag heller börjar bli rikigt arg på dom nu...

Skulle få nu i början på veckan och imån är det Onsdag och då är det mitten av veckan...

Men ja hoppas det kommer imån annars ska ja ringa och skälla lite...


Nä nu ska ja lägga mer framför tvn orkar inte göra så mkt just nu...


ha det bra alla och ta hand om varandra....Ni vet aldrig när det är försent...


Kramar på er

Av Pernilla - 2 februari 2009 19:02

Vi säger det inte så ofta till varandra
men jag hoppas att ni vet att
jag finns alltid här för er mina små glin ;)....
som den blomma som planterades
för att alltid växa upp bredvid er...

Vi har våra bråk
vi slåss med knytnävar och hårda ord
som ofta slutar med tårar, ord, skratt, kärlek
dom få kramar vi ger varandra
dom betyder oerhört mycket
syskonkärlek , syskonkärlek......

Förstår ni vilken tur vi har haft?
att få växa upp tillsammans?

 Vi är ju dom ända som förstår
skämten, tecknen, orden, tankarna oss syskon emellan med våra roliga skämt och skratt ibland...
Jag skrattar väldigt ofta med er....
Vi kan komma med råd och tips till varandra...

Ni betyder så mycket för mig mina älskade syskon....

Eran *big* sister älskar er över allt annat på jorden å ni har alla eran speciella plats i mitt hjärta<3




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards