Alla inlägg den 23 december 2008

Av Pernilla - 23 december 2008 23:57

Nu är det kväller och vi kom hem för en stund sen....

Helt slut är man...

Vi åkte in till stan innan idag så vi var där vid tio sen så köpte vi alla julklapparna och sen så handlade vi mat inför julen...

Jävla kärringar säger jag bara på Maxi som fan inte kan köra sina jävla vagnar....

Blir så förbannad....Så ja skällde ut en kärring på Maxi idag..

HAHaHA....Hon fick så hon teg kan ja lova...

Hon få skylla sej själv....

Vi kom hem vid 18.00 tiden nu ikväll så det var bara att börja slå in aketen när man kom hem och göra köttbullarna tills imån...

Så nu är ktbullarna färdiga och jansonen tar vi och gör imån...

Var nere hos min lillsiss innan oxå nu ikväll och bytte julklappar med dom...

Vi fick en jätte fin tavla av Tezz  å Jim som vi ska hänga i sovrummet...

Sen så var vi borta hos mamma en sväng och snodde några lussekatter som hon stod å bakade...

Det är så gott nybakade lussekatter med iskall mjölk...mmmm....


Så nä är man helt slut i kroppen känner jag ska strax gå å sova det är en lång dag imån...


En rikigt god jul på er alla=)...

Ha en rikigt bra dag imån..

Sköt om er...


Natti Natti....


Av Pernilla - 23 december 2008 08:34

Ja då har man gått upp me tuppen idag...

Ska in å handla alla julklappar tills imån...

Såger bara uch fy vad mycket folk det lär vara där inne idag..

Hatar att gå på stan när det är så mycket folk..

Men som sagt jag har inget val så därfär så åker man in tidigt nu så man är där när affärerna öppnar...

Vet redan vilka affärer jag ska gå till och vad jag ska ha i dom olika affärerna så..

Så det är bara att gå till dom och sen hem igen...

Sen idag så ska jag och Chrille förbereda Janson till imån sen så ska vi göra kött bullarna tills imån med sen ikväll så blir det umgås lite med lillsissen hennes kille å sen lilllissan kolla lite på film och bara umgås....

Sen så ska vi byta julklappar oxå.....


Nä nu ska ja göra mej färdig för att åka in te växjö..

Uppdatera sen när jag kommer hem..


Ha en bra dag alla..


Hej Svejs...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards