Alla inlägg den 27 december 2008

Av Pernilla - 27 december 2008 21:47

Ja då har man precis kommit hem från lilsissen...

Har varit barnvakt till lilla lissan...

Tezz å Jim skulle till Braås å kolla på raketer...

Men jag å Chrille har valt att inte åka dit i år å kolla på det..

Det gick ganska bra att passa lissan men den stackaren har fått en förkyldning i ögonen och jag skulle gärna vilja ta den förkyldningen istälet för henne...

Stackarn....Få hoppas hon blir bättre snart...

Imån så ska jag och Chrille hem till lillsissen å Jim för att käka lite tacos å sen bara umgås och ta det lugnt...

Ska bli rikigt trevligt...


Har satt mej i soffan nu och öppnat min chrips påse...

Egentligen så ska jag inte göra det men har bestämt mej nu att jag ska ta tag i det dära gotte grejset eftre nyår...

Den 1 Januari ska jag ta tag i det rikigt ordentligt....

Det SKA jag bara göra....

SKa bli ben hård mot mig själv...

Jag köpte en ny påse chips idag som jag inte ätit innan soch det var Sourcream och PepparChips...

Rikigt Goda faktiskt...

Nä nu ska ja fortsätta bänka mej framför tvn och äta min chips påse...


Ha en rikigt bra kväll alla...


Hej Svejs....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards