Alla inlägg den 25 december 2008

Av Pernilla - 25 december 2008 13:34

Ja då är julen över nu...

Eller i varje fall två dagar va julen är snart över...

Igår så var vi hos mamma och alla syskonen och det var rikigt trevligt...

Det var mycket mat och mycker sång framå kvällen..

Med like alkohol drickande..


Sen så fick jag vara tomte elle ja jag delade ut alla julklapparna till alla i varje fall...

Det är inte ofta man samlas hela familjen så som man gör på julafton och när man väl gör det så är det rikigt trevligt....


Nä det var rikigt kul igår...

Vi ska snart hem till mamma igen för att äta ännu mera julmat och umgås och ha lika trevligt idag som vi hade igår...

Men vi stannar nog inte så länge hos mamma idag har migrän idag..

Elle ja vaknade och kände mig konstig så ja...

Men det försvinner nog snart....


Nä nu ska ja gå å klä på mig då jag forfarande gå i pyjamas och morgonrock på mej....

Måste ju klä mej lite fint...


Men ni få ha en fortsatt trevlig dag och kväll allesammans..


Hej Svejs


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards