Alla inlägg den 31 december 2008

Av Pernilla - 31 december 2008 12:01

Ja då är detta sista dagen på detta långa året...

Fast det har gått rikigt fort detta året var ju inte länge sen detta året började....

Men idag så är det dags att fira nyår igen....

Men om man tänker efter så undrar man vad det är som har varit bra och vad det är som varit dåligt med detta året och om man har gjort något bra överhuvudtaget detta året..

Man sitter och fundera så det knakar i huvudet...


Om man ska börja med om man har gjort något bra så hmm...

Det enda som jag kan komma på som jag har gjort bra eller som är en bra gärning detta året så är det nog att man har ställt upp för lillsissen så gott man har kunnat göra med att passa lissan så gott man har kunnat och man har försökt att vara tillgänglig så gott man kunnat för sin lillsiss...

Sen så är det nog att ja blev tillsammans med min underbara Chrille som varit lite av å på förhållande men nu vet vi vad vi verkligen vill så nu är det bara tuta å köra...

Vi är ju sambo nu så å få se när det händer saker här...

Man vet aldrig...


Sen så kan ja nog inte komma på något annat bra elle nåt sådant som man har gjort....Orkar inte rikigt tänka på allt...


Men om man tänker på det dåliga så...hmm..

Det är rätt så mycket dåligt man gjort eller som hänt detta året om man tänker efter...

Men det dåliga är nog att man verkligen inte har lyckats hitta nått jobb på ett het år...
Det är sjukt att man inte lyckats hitta något....Vädligt dåligt.

Vet inte hur många anställningsintervjuer man varit på men ändå inte fått nåt jobb...Rikigt illa..

Få hoppas att 2009 blir mycket bättre på det fronten å att man hitta ett jobb tänker f*n inte gå arbtslös ett helt år till (då hänger ja mej)....

Sen så är det massa annat dåligt skit som hände detta året oxå men det orkar ja inte skriva om här...


Imån är det ett nytt år och jag är sådan att är det ett nytt år så lägger jag allt dåligt som varit detta året bakom mig och gåvidare med mitt liv...

Sen så från och med första JAnuari 2009 så börjar jag mitt nya liv..

Då är det slut med all skräp mat allt godis läsk å skit som man sitter å vräker i sej just nu...

Nä då är det slut med det här ska man bli nyttig och gå ner i vikt tills man känner sej nöjd igen...

Känns som man gått upp flera kilo nu dom här veckorna nu när det varit massa julmat å godis i mängder...


Nu har jag skrivit en liten mini års resume...Nu är det dags att fixa sej i ordning lite och sen laga mat och sen börjar festa lite...

Men ett Rikigt gott nytt år på er mina vänner och alla som ja känner..

Hoppas ni får en toppen kväll och drick lugn nu och gör inget dumt..


HA det bäst å sköt om er...


Hej Svejs...




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards