Alla inlägg den 26 december 2008

Av Pernilla - 26 december 2008 20:21

Idag så har det varit ännu mera julmat...

Nu tänker jag inte äta skiten mera....

Känns som att man har gått upp jätte mycke i vikt dom här dagarna...

Men men bara att börja ut å röra på sej=)hehe..

Va hos lillsissen innan idag med...

Vi satt å pratde lite allmänt å sen om söndagen då vi ska laga tacos å kolla på film å bara umgås..

Jag har värdens goaste systerdotter hon var grymt rolig nu när jag var där...

Hon har fått en björn med mp3 spalre vad den nu heter och den tyckte hon var kul hon dansade hoppade å hade sej sen så låt det precis som att hon sjöng å sn så skulle hon försöka härma mej i lillsissen när vi gjorde rörelse..

Hon är genom go den ungen...

Nä men dte kommer bli trevligt på Söndag å bara umgås med lillsissen hennes pojke jag å chrille å lillelissan å äta lite gott å snacka lite skit...


Nu ikväll så blir dte en lugn kväl för min del...Är trött.

Sen så blir det växjö imån tror jag i varje fall...


ha den fortsatt bra kväll alla...


Hej Svejs...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards