Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Pernilla - 4 januari 2009 15:24

JA då har man avrit ute och powerwalkat en timme idag...

Kännes verkligen i kroppen..

Men har man ett nyårslöfte så ska det ju hållas...

HAr funderat på och börja träna på gymet typ springa på löpbandet och köra i roddmaskinen...

Sen har jag även funderat på att börja på poweraerobic...

Men det är inte så kul å göra det själv..

Är det nån som också behöver en träningkompis så får ni gärna säga till=)--


Nu har man äntligen städat färfigt efter att man kom hem från den rikigt kalla men rikigt sköna powerwalken...


Så nu ska ja bara ta det lugnt resten av kvällen...


Ha det bäst alla..


Hej Svejs


Av Pernilla - 4 januari 2009 11:27

Ja då sitter man här vid datorn och ska skriva årets första inlägg i bloggen...

Har valt att inte göra det förrens nu då jag inte haft något å skriva om innan elle ja rättare sagt jag har inte orkat skriva förrens nu...

Igår så hade jag en rikgit rolig kväll...

Jag satt nere hos lillsissen och sjungde singstar med abba låtar å sen vad det lite andra kareoke(hur det nu stavas) låtar också...

Det var jag jim lillsissen Robban och Danne som satt och sjöng...

Vi började väll vid sjutiden att sjunga sen så slutade vi inte förrens vid tolv halv ett tiden....

Nää vi hade rikigt roligt...

Å sen så danne som skulle eller rättare sagt skulle föreställa en bakgrundsdansare...

Det blev rikigt många skratt...

Men alla hade rikgit kul..

Sen så tröttnade Jim och Robban på att sjunge efter en stund då var det bara jag å lillsissen som satt kvar och sjöng...

Vi körde battle mot varnadra och det var kul men ack vad ont i halsen man fick efter ett par låtar....

Man är verkligen inte gjord för att sjunga låtar som är jätte ljusa...

Så det känns lite i halsen idag men det är sådant man får ta....

Nä det får vi verkligen ta och göra om fler gånger...


Idag så är det ett helt underbart väder ute...

Så det kommer att blir en rikigt lång promenad för min del med lite powerwalk...

Man måste ju hålla sitt nyårs löfte det är många kilon som ska bort...

Eller ja några av alla dom man gått upp när det varit jul å nyårsvecka p.g.a all skit man åt....

Men det kommer nog och fixa sej....


Sen så får jag reda på antagningsbesked denna veckan som kommer om vad jag blivit antagen till på Universitetet....

Det ska verkligen bli kul och göra nåt om dagarna än att bara sitta hemma och göra ingenting...

Ska samtidigt bli skönt och komma ut och träffa lite nytt folk...

Det gör man ju precis inte när man bara sitter hemma som en arbetslös råtta....


Sen så blir det städning idag med...

Tog ner alla julsakerna igår och bytte gardiner...

Så idag så blir det damma och damsuga sen så torka golven...


Saknar min Chrille då han är och jobba....=(.....Han åkte igår å kommer kanske hem imån....Så det är ett heövete att sova sj när man har vant sej nu dom här två veckorna att sova jämte nån..

Men men få hoppas han kommer hem snart...


Nä nu orkar jag inte skriva mera vill bara ut i den fin fina men rikigt kalla vädret...

Men ni få ha det bäst alla...


Hej Svejs.....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards