Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Pernilla - 19 januari 2009 19:57

Ja då har man varit hemma några timmar nu och suttit och pluggat lite....

Började första dagen på min kurs som jag ska läsa fram till sommaren...

Psykologi....

Det var mer intressantare än vad jag trodde att det skulle vara...

Klassen man hanmnade i bestod av 30 stycken...

Trodde inte att det skulle vara så många som skulle gå den kursen...

Men man började prata med några och klassen verkar vara rätt okej...


Tre dagar går man i skolan i veckan och sen så pluggar man hemmai två tre dagar....

SÅ det kommer att ta ett tag innan man kommer in i någon vettig rutin för det hära med atr plugga hemma och så...

Men det kommer att gå...

Bara man ge sej fasen på att...


Har redan börjat fundera på vad jag sk söka till till hösten....

Det känndes helt oki att sätta sej vid skolbänken igen:)hehe..


Nä nu orkar jag inte skriva mera ska sätta mej framför tvn och se så ska ja snart gå å lägga mej....Är grymt trött....

Känns att man inte är vad vid att gå  på universitetet...


Ha det bäst alla...


xoxo



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards