Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Pernilla - 30 januari 2009 19:03

ja då har man gått å blivit ett tablettätande monster:(

Äter fem smärtstillande om dagen och sen två alvedon varje gång när jag tar dom här tabletterna....

Det är sjuk vad dåligt kroppen mår av det....

Åkte ambuland in i Onsdags då dom trodde jag hade fått en hjärnblödning eftersom min vänter arm domnade bort och sen så min tunga och så..

När ambulansen kom så fick jag smärtstillande nämligen morfin och då försvann min j*vla värk som jag ahde i huvudet och det var riktigt skönt att det försvann....

Sen så tog dom prover på mig med hittade inget...

Dom kom bara frma till att det är en muskel som ligger klämd in nacken som gör att jag får så ont i huvudet..

Hmm....Jag undrar om det verkligen är det..

Sen så ska ja käka dom här tabletterna i 14dagar och sden om det inte blivit bättre nu efter dom här 14dagarna så ska jag in på en röntgen..

Men jag fattar inte varför kan dom inte göra röntgen nu då liksom??

Innan dom börjar proppa i mej en massa medicin??

Fattar inget...

JObbigt att gå och har oni i huvudet hela tiden..

För jag känner att det är något med min kropp som inte är som det ska vara...

Men det är bara att vänta och se vad som händer som läkarna säger...

Men skönt att chrille kommer hem idag i varje fall då kan man slappna av lite mera...

Och skulle det avar något så kan ju han köra in mej...

Men ja ska hoppa på det bästa nu att det är som dom säger att en muskel är inlfamerad annasr vet jag inte vad jag gör..

Men få man ta då nu är det bara till att kanpra på i 14dagar å se glad ut...


ha det bäst alla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards