Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Pernilla - 17 januari 2009 22:21

Då kom man hem för en stund sen efter att ha varot på bio med lillsissen och jim...

Det var en rikigt rolig film....Yes Man hette den med jim carry..

Den var rikigt bra..

Och många skratt fick man sej verkligen...

Den kan jag verkligen tipsa om att ni ska se...

Det har varit en trevligt och rolig kväll men mycket skratt...

FÅr vi ta och göra om fler gånger lillsissen:)...


Nä nu ska ja kolla lite på tv sen så gå å lägga mej är rikigt trött...


HA det bäst alla...


xoxo


Av Pernilla - 17 januari 2009 10:49

Idag så är det inte så bra väder ute...

Är rikigt kallt faktiskt...

Men få bli den dagliga promenaden ändå...Kan inte hoppa över den...

Sen så hoppas jag att Jill får ett svar snart om när vi ska börja på powerwalken....

Kommer bli rikigt sönt att börja träna då känner man att man gör något och sen låta krppen svettas lite och samtidigt få känna på träningvärken....

Ikväll så blir det bio med lillsissen och hennes kille...

Trevligt att komma iväg lite...Snällt av lillsissen att låna ut pengar till oss så vi kan fälja med dom på bio när vi inga pengar har förtillfälligt...

Vi ska kolla på en film men Jim Carry Yes Man heter den...

Den är nog rikigt rolig det brukar hans filmer vara....


Hoppas ja får reda på csn denna veckan om vad jag får och så och hur mycket men samtidigt vill man veta om man få studielån eller inte....

Men jag är inställd på att jag inte får det då blir man inte besviken sen om man skulle få mer eller mindre...

Fick äntligen mina börcker igår som jag ska ha med mig till universitetet på Måndag...

Man börjar bli lite nervös faktiskt..

Allt är nytt nya människor nya lärare nytt ställe att plugga på som man aldrig har gjort innan och sen så att det är så stort man ska lära sig och hitta där också sen så blir det ju även nya klasskamrater..

Undra hur dom kommer att vara hur dom kommer se ut o.s.v

Men det kommer nog att gå bra...

Så min blogg kommer nog att handla en hel del om universitetslivet sen och om hur det är att plugga där o.s.v

Men ja lite blandat blir det i varje fall...


Nä nu ska ja fixa mej i ordning och sen gå ut och gå min dagliga lång promenad på 6km i rask takt.....


Men uppdaterar sen ikväll när jag kommer hem om jag inte är för trött...


Ha en rikigt bra dag och kväll alla....


xoxo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards