Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Pernilla - 6 januari 2009 22:12

Ja ha då sitter man här och skriver lite i sin blogg...

Klockan är 22.12 och det har varit en sjukt seg och väldigt boring dag och kväll....

Har verkligen inte funnits nåt och göra idag...

Var ute och gick idag en hel timme och det var riktigt skönt faktiskt...

Fast väldigt väldigt kallt...

Sen så är jag sjukt trött men ändå inte sov trött..

Jag kan lägga mej vid tolv ett sen vakna vid sju och vara mega pigg å sen så kan jag verkligen inte somna om....

Har varit så sen efter nyår...

Men det är väll bara för det som jände på nyår som man inte kan sova...

J*vla gubb j*vel hoppas du åker dit ditt as!!!

Du har förstört mitt liv och 2 andras liv!!!

Men det bryr du väll dej inte ett skit om kanske??
Nä  precis tänkt väll det....

Sen så har man en massa konstig drömmar på nätterna efter allt..

Hoppas dom försvinner snart så man kan börja sova normalt igen!!!


Kollade på Topmodel 11 innan den nya säsongen var det enda som fanns och kolla på sen så finns det verkligen inget längre på tv...

Alltså tv utbudet har verkligen blivit sämre sen eftre nyår...

Har inte funnits nåt och kolla på sen det nya året började...

Det är riktigt dåligt...


Nä nu ska ja gå å fixa med nåt annat elle komma på nåt och göra...

HA det bäst alla...


Hej Svejs



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards