Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Pernilla - 22 januari 2009 18:49

Det var ett tag sen jag skrev här elle ja några dagar sen...

Har inte hänt så mycket sen ja skrev här sist förutom att man börjat på universitetet...

Man känner sig ganska liten på universitetet bara för att det är så stort men man vänjer sig snart när man varit där ett tag...

Jag är i skolan tre dagar i veckan och då är jag där 3 timmar åt gången och ibland två...

Sen så är det mycket självstudier hemma också men det kommer att ta ett tag innan man kommer in i det...

Men när man väl gör det så kommer allt att funka bra..

Hitills så har det gjort det....

Fast har ju bara hålla på denna veckan så....

Men läraren som vi har är jätte bra hon förklarar verkligen bra på lektionerna och sen så gör hon så att det verkligen låter intressant...

Men man få rutin på saker och ting med pluggandet snart...

Skall den som ge sej som man säger...


Har varit och tagit ut min p-stav idag också och det känns bra att man har gjort det...

Inga horminer för mig mera verken i piller form eller stav form för min del......

Så just nu så mår man dåligt bara för att sprutan och det håller på att gå ut ur kroppen så man känner sej nästan lite sjuk...

Sen så har man grymt ont men är ömmare imån...

Men med massa alvedon så klarar man av det..

Men känns så grymt skönt att den är ute...

Så nu är det bara att vänta tills mensen kommer igång igen...


Imån så ska jag äntligen förga mitt hår..

Känns så bra att å det gjort så att håret kan börja se lite redigt ut igen och så att man känner sig snygg igen=)haha...

Det är min snälla och rara lillsiss som ska färga håret på mig...

Är så glad att hon finns där för en ibland...

Vi kan prata om allt mellan himmel och jord jag och min lillsiss och det känns bra och sen så ställer vi alltid upp så gott vi kan vad det än gäller om vi har tid och givetvis kan hjälpa varandra....

Det känns bra att vi har fått en sådan relation jag och min lillsiss...

Innan så hade vi det verkligen inte så bråkade vi jämt och kunde inte prata alls fast det var ju när vi var mindre..

Mendans nu så kan vi prata som sagt om allt mellan himmel och jord och vi vet att vi stället upp och hjälper varandra när vi kan o.s.v

Är glad att du finns lillsissen<3 Du betyder<3...Älskar dej lillsissen.....

Du är en underbart bra mamma...Lissan sak var glad som har dej som mamma=)....

Sen så är man glad för att man har världens goaste systerdotter som jag stolt kan säga att jag är en stolt moster till..

Hon är en underbar liten sprätt höna hon..

Är man ledsen elle nere när man träffar henne så lika fort man ser henne så blir man så glad i hela kroppen och man glömmer gensat bort att man är på det dära konstiga humöret....

Hon kan verkligen få en glad med sin lillacharm det lilla gullet....Moster Älskar dej....

Sen så har tezz en pojke oxå som jag vet älskar henne över allt annat på jorden dom är så söta ihop...Han är en bra pappa till lilla lissan...Hon ska vara glad att ha honom som pappa=)....

Det finns ett fint kort på den lilla familjen längst ner på sidan=)....


Sen så är man glad för att man har en helt underbar pojkevänn och sambo...

Oki att vi bråkar och tjabbar ibland men vilket par gör liksom inte det??

Jo alla gör det någon gång ett förhållande utan bråk å tjabb kalalr jag inte förhållande....

Man ska kunna älska glömma och förlåta i ett förhållande om man verkligen älskar varandra..

Jag och Chrille har haft våra mega gräl och vi har varit i från varadnra ett tag men sen på något sett så dras vi ända till varandra i slutändan..

VI kan helt enkelt inte leva utan varandra...

Det är nog meningen att det ska vara jag och Chrille..

Hade det inte varit menat så så hade vi aldrig blivit tillsammans igen eller flyttat ihop igen...

Tack för att du finns min älskling....Älskar dig av hela mitt hjärta<3.....


Mina andra syskon betyder också myket men visa betyder mera än andra...

Jag älskar alla mina syskon men som sagt visa mer än andra...


Nä nu orkar jag inte skriva mera för har sååå grymt ont i armen och mår dåligt...

Men har det bäst alla och ta hand om er och era nära och kära och era vänner för ni vet inte hur länge dom finns där för er eller ställer upp för er när ni behäver hjälp råd och stöd...


Kramar på er alla.....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards