Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Pernilla - 18 januari 2009 15:44

Jag vet inte rikigt vad det är med mej idag..

Har varit trött hela dagen idag...

Fast om några timmar så är det dax för sängen...

Ska upp tidigt imån för börjar på Universitetet imån och det är med blandande känslor..

Både lite nervositet och förväntningar och med spänning...

Man undrar hur klasskamraterna kommer att vara hur själva kusrsen kommer att vara o.s.v

Men det kommer att gå bra känner det på mig..

Skriver mera om det imån när jag kommer hem från skolan...


Idag så fick jag reda på att jag och Jill ska börja på power aerobic(hur det nu stavas) nästa Söndag...

Ska bli riktigt kul att börja på något sådant och att få känna kroppen svettas lite och att få känna på lite träningsvärk.....

SKa bli skönt att få träna på det viset...

Fast man är ute och gå 6km om dagen i riktig rask takt så ska det ändå bli skönt med ordentlig träning...

Ska bli roligt att träna mej Jill..Roligare att träna med någon man känner...

Vi få peppa varandra=)hehe....


Nä nu ska ja dona o plocka lite och sen så slöa framför tvn...

Ha det bäst alla...


xoxo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards