Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Pernilla - 14 januari 2009 19:05

Idag så har jag passat min underbara systerdotter hela dagen fram tills för en stund sen....

MIn syster å hennes pojke har varit i stan å handlat lite och då ställer man ju gärna upp och passa den lille så gott man kan och har tid...

Få passa på nu eftersom ja börjar skolan på måndag och då vill man ju hjälpa till så mycket som möjligt innan dess för sen så blir det lite svårt..

Eller ja i början i varje fall..

Jag och lilla lissan har bara tagit det lugnt idag och varit ute och gått lite och sen så har hon lekt med liam en stund....

Men nu på kvällen så har hon inte rikigt varit sig själv hon har varit gnällig och sen så har hon fått feber...

Hoppas hon inte blir sjuk...

Men annars så har hon och jag haft en rikigt bra dag....

KOllat på nalle puh oxå som lissan verkligen älskar och hon satt som ett ljus framför tvn....


Annars förutom detta så har det inte hänt så himmla mycket...

Är sååå grymt irriterad på Vidingehem och på eon...

Dom har inte gjort slut mätningen och räkningarna för min etta kommer till mig och stå på mej alltså elräkningen då siter kärringen på vidingehem å säger ojdå förlåt har blivit nåt fel när ja skickade papprena...

F*n j*vla kärring..

Sen så är man irriterad för att man får inte ta ut sin j*vla p-stav som man har insatt...
Det är två månader sedan som ja satte in den och sedan dess så har jah blött konstant varje dag å mitt humör...haha...JA det är inte å prata om vilka humörsvöngningar jag har fått sen ja satte in den....

Vill bara ha ut skiten...

Inte ens min sambo orkar med verkaen mej eller mina humörsvängningar...

Men då sår dm å säger att ja ska ha den ett par månader till så sak ja se att det blir bättre..

VAdå???!!!

Vill man ta ut den så låt mej göra det...

Men nä då....Utan då ska man gå ett par månader å vänta när man vet hur illa man mår av denna skiten man har!!!
Den ska ut om ja så ska ta ut den sj!!!!


Nä nu orkar ja inte skriva mera...

HA det bra alla...


hej Svejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards