Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Pernilla - 12 januari 2009 15:50

Nu har jag varit såå otroligt stressad i några dagar jag är det fortfarande och vet inte hur jag ska hinna med allt innan skolan börjar på måndag...

Känns som att man har 1000 bollar i lyften och inte kan greppa tag i någon av dom...

Det är väldigt jobbigt..

Men idag så ahr jag bestämt mig för att det blir en väldigt lugn dag så jag faktiskt inte gör någonting..

Var ute och gick en lång promenad innan på en timme det var kallt men samtidigt riktigt skönt att bara gå å lugnt tempo och rensa huvudet lite från all stress...

Sen när jag kom hem så har jag bara legar framför tvn i soffan och läst en super duper bra bok som jag kommer att tipsa er om här sen när jag läst ut den...

Det är en sådan där bra bok att har man börjat läsa det så lova jag att man kan verkligen inte sluta läsa i den...

Har nästan läst ut det..haha...

Började läsa i den igår då jag tillbringade ex antal timmar i soffan och bara låg och läste...

Det är skönt att göra sådant nu när man är super duper stressad....

Ska bli skönt sen när stressen lägger sig och man har fått allt gjort som man ska göra...


Nä nu ska ja gå å ta på mej en rikigt varm tröja å krypa ner i soffan igen och läsa min rikigt braiga bok...


Ha det bäst alla..


Hej Svejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards