Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Pernilla - 16 januari 2009 10:24

IDag så vakande jag vid sju och var klar vaken..

Jag låg kvar i sängen och tänkte att jag kanske skulle somna om igen...

Men när det gjorde man naurligtvis inte...

Så vid halv åtta så skuttar man upp pigg som en lärka på morgonen...

Fattar inte varför man ska vakna så tidigt och vara genompigg....

Jobbigt..

Får hoppas att man vaknar lika tidigt när skolan börjar på måndag men det lär man nog inte vara...

För ska man iväg någonstans och klockan ringer så kommer man aldrig upp men när man inte ska någonstans så vaknar man jätte tidigt...

IDag så är det ett kanonväder ut...Strålande solsken och klarblå himmel och sen så är det sådär härligt kallt....

Ska ut och gå min dagliga promenad på 6km....I rikigt rask takt..

Det är rikigt skönt att gå så långt..

Behöver man inte gå ut mera på hela dagen sen...


Nä nu ska ja dona med lite annat....

Hoppas min bok kommer idag som ja ska ha med mej på måndag till skolan...


Ha en rikigt bra dag alla  i det fina vädret...


Hej Svejs


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards