Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Pernilla - 9 januari 2009 21:14

Jag sitter här i soffan och kolla på lets Dance...

Har börjar fundera lite på saker och ting hur allt kunnat varit å så om vissa personer hade varit i livet....


Kan börjar med min lillebror Johan som skulle ha bivit sju i år...

Man undrar hur han hade sett ut hur han hade varit...

Hur ja helt enkelt hur han hade sett ut....

Det är mycket som surrar i huvudet om det....

Men jag vet at du har det bra i bebishimmlen...

Saknaden är stor....


24/11- 1987 - 15/11 2007

Georgos *Jogge* Stasai....


Det har gått snart 14 månader sen du valde att ta ditt liv....

Det är fortfarande väldigt svårt och förstå varför du gjorde det....

Saknade efter dig är stor....

Det kommer ta ett bra atg innan man verkligen förstå att du gjort det du gjort...

Den 15/11 2007 valde du att ta ditt liv på ett väldigt tragiskt sett...

Du valde att hoppa framför ett tåg...Det är svårt att förstå att du verkligen gjorde det...

Dagen innan min födelse dag valde du att göra det och det kommer man alltid att påminnas om och få leva med att minnas den dagen....

När jag fick reda på det så trodde jag dej inte först förrens efter ett tag..

Du fick en blå fin kista på din begravning och du hade en fin begravning med dina nära och kära närvarande och med alla din vänner...

Själv så valde jag att inte gå på den då jag visste att jag skulle bryta ihop...

Men dom fina minnena av dej kommer jag alltid att minnas...

Vila i frid vännen du har det bättre nu...


1984 - 1/1 2005


Therese *Tessan* Alexandersson

Fast det har gått 4år sedan det hände så har jag fortfarande mycket sorg inom mig som jag inte berabetat än...
Det känns fortfarande jobbigt eftersom du är så otroligt saknad av alla...

Har aldrig haft en sådan bra vänn som du gumman det gick verkligen prata med dig om precis allt och du var en helt fantastisk arbetskamrat också...

Va man ledsen så var du den som alltid fick en på bra humör och som fick en att skratta...

Har många fina minnen som jag alltid kommer att minnas gumman....

Du hade en väldigt fin och ljus begravning oh du hade många blommor men det känndes vekligen tungt av att gå på begravningen..

Vet inte hur många gånger man bröt ihop...

Bär fortfarande sorgen inom mej och det kommer jag alltid att göra...

Vet inte hur man ska lära sej att leva med den men det lär man sig nog så småning om får jag hoppas...

Det svider i hjärtat än men det håller på att läka lite smått varje dag....

 Jag förstår inte hur en människa kunde göra så mot dej...

Du var en helt oskylding människa och så har nån mage att göra så mot dej..

Det är sjukt...

Det tog lång tid för mig innan jag ens vågade besöka din grav efter begravningen...

Tog nästan ett år...

Men jag är glad att jag tog mod till mig att jag äntligen vågade besöka den...

Men du har det bra nu gumman efter allt som har hänt...

Vila i frid min älskade vän...

Saknaden efter dig är såååå enorm så det finns inte....

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta...




Nä nu orkar jag inte skriva mera är inte på humör för det idag...

Men ha det bra alla och ta hand om era nära och kära ni vet aldrig när dom försvinner ifrån er....Å när dom gör det så gör det grymt ont.....


Ha det bra alla...


Hej Svejs






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards